2009. május 3., vasárnap

British Racng Green FL-es DB9-ek

A mai nap kiderült, hogy 3 kinézetre egyforma Aston Martin DB9 járt már Magyarországon. Szerintem nem véletlen a dolog, mert a rendszámok is nagyon hasonlóak.
Még tavaly nyár végén láttam ezt a Roosevelten, nagyon örültem neki, mert sötét felni volt rajta ezzel a szép és nem túl gyakori színnel kombinálva:
Majd idén télen láttam egy másikat, amire persze azt hittem, hogy az előző, de a felniből, majd a rendszámból kiderült, hogy másikról van szó:A napokban Mufracsek látta a legújabbat egy LP640 és egy 360 Spider társaságában. Persze én azt hittem, hogy az előzőleg látott kettő közül az egyik, erre kiderült, hogy 3 van.
Emelkedő számsorrendben láttuk őket, remélem jön majd egy nagyobb rendszámú is, de csak miután a legújabbat már elkaptam.

Nincsenek megjegyzések: