Balázs szólt, hogy érdemes figyelni augusztus 11-körül, mert jönnek a Csehek a ringre. 11-én sajnos nem tudtam kimenni és ez lett a vesztem. Este szinte az összes autót elkapták Mufráék, másnap már sokkal kevesebben maradtak este. Voltam viszont a Hungaroringen, ahol meg én láttam más autókat is. A nagy szívfájdalmam a
Mercedes SL 65 AMG Black Series. ( a pályán láttam, de csak egy rossz képem van)
A pályára úgy terveztem, hogy hamarabb kiérek és majd befelé menet elkapom őket, de ez a tervem sem sikerült. 9 óra nem volt elég korán, akkor már a pályán köröztek. Szerencsére kijártak tankolni, akkor sok autót sikerült elkapni. Szerencsére hamar jött a két nagyon várt autó, a sárga Maserati GranTurismo S és a Porsche 911 GT3 MKII:



Délelőtt főleg a Porschék rohangáltak kifele a kútra...


... de később érdekesebb autók is kijöttek:


Minden tulajt megkérdeztem, hogy fotózhatok-e, de mindenki azt mondta, hogy persze. Estefelé hosszabban is elbeszélgettem az egyikkel, úgy tűnt jól érezték magukat. A Roush Mustangos srácok megint rendesek voltak, intettek oda és visszafelé is:

Láttam bemenni a
Vezess.hu-s "kollégákat" is (
cikkük), nekem nem sikerült bejutni. (időm sem volt elég) És, mint kiderült a
Totalcar is
cikkezett az eseményről.
Este a Ramada hotelhez mentünk, mert ott szálltak meg a tulajok/versenyzők. Sajnos sokan nem jöttek már vissza a pályáról, de azért volt pár érdekes autó.
Az 1.8-as obit is bevetettem, főleg részletfotókhoz. Igaz, a 456-os kép is gyönyörű lett vele:


Folyamatosan jöttek haza a sportautók, ki lábon, ki tréleren. A tréleres kategória legdurvább autója egy Radical SR3-as volt:

A Z06-ost már messziről kiszúrtuk a hangja és a színe miatt.

Mentek egy kört a parkolóban, végül beállt a 456 és a GT-R mellé. Így gyönyörű combo-t alkottak:

Fotózgattunk, vártuk a többi autók érkezését, de a Black Series sehogyan sem akart jönni. Amikor már nagyon sötét lett feladtuk és hazamentünk.
Igaz, hogy sok autót már kétszer is láttam a
Nyílt nap és
Brno miatt, de még mindig érdekesek voltak.