2010. május 10., hétfő

KSA Brno 2010. 05. 08.

Második alkalommal vettem részt a KSA Brno elnevezésű rendezvényem, amely Csehországban került megrendezésre. A KSA nevű sportautó-klub találkozója ez, de a környező országokból is érkeznek szépségek.
A rendezvény előtt megálltunk Pozsonyban is, ahol megnéztük a belvárost jó autók reményében. Utcán nem volt semmi, lévén reggel 8-kor jártunk ott. De az egyik szalonban volt pár ritka autó, köztük ez a Mercedes CLK DTM AMG is: (100 darab készült a kupéból)















Korán érkeztünk a pályára, de már így is szép számban voltak kint ritkaságok. Kiálltunk a kapuba, hogy az érkező autókat menet közben is le tudjuk fotózni. Így sikerült sok Ferrarit, Lamborghinit és Aston Martint látni. A szürke LP640-nél azért néztünk egy nagyot:














Bíztam benne, hogy lesz SLS is, szerencsére ez beigazolódott. Egy fehér látogatott ki, amelynek piros volt a belseje. Félig szalonautó lehetett, mivel kinyitották mindenét a parkolóban és egy hivatalos ember is ott volt mellette.














Idán Carrera GT-ből csak egy volt, de mivel előző nap egyet itthon is láttam ,ezért nem zavart a dolog. A kint lévőről viszont pályán is sikerült képet csinálnom:














A VIP parkolóba első nap Ferrarikat állítottak. Gabennal sikerült belógni és szerencsére csak fél óra múlva vettek észre minket, miután már lefotóztunk mindent. :D




























A pályán nagy ritkaságok és épített autók is voltak. Ultima GTR és Factory Five GTM is képviseltette magát a kis gyártók között. A Factory gépébe sikerült is beülnöm. Hát mit mondjak, nem nagy emberekre tervezték.Átlagos termetű vagyok és nekem is szűkös volt kicsit.




























Tuningolt sportautókból is érkezett pár, így PPI Razor (alias Audi R8) és Mansory Aston Martin V8 Vantage is volt kint. Az Audit elcsíptem a benzinkúton, megértem egy belső fotóra, gondoltam bent is van valami érdekes, de sima belseje volt. Az Aston viszont nagyon komolyan nézett ki:















Elég nagy volt a tömeg, de azért nem túl nagy,  nem akadályozott a fotózásban. Bár a pályára felvezető úton azért néha ügyesnek kellett lenni, ha ember nélkül akart autót fotózni az ember:















Egész nap felhős volt kicsit az ég, de délutánra elég durván beborult:














Esett is rendesen, de még így is jobb volt, mint tavaly, amikor egész nap áztunk. A boxokban kerestünk menedéket, találtunk érdekes dolgokat így is. Bár korábban indultunk vissza, mint terveztük, de azért még jutott idő megnézni az autókat a pályán. z a sárga Murciélago elég szép hangot adott a célegyenes végi féktávon:














Rengeteg autó volt kint, aminek nagyon örülünk. (F355, Scuderia Spider, SL65 BS, GT3 MKII stb.) Sajnos az igazán nagy durranások a második napon mentek ki. Azok közül a ZR1-es Corvette, az SV Murciélago és a 458 jól jött volna...
De semmi gond, jövőre megint igyekszünk kint lenni, majd akkor! :)