Ma Budapestre érkezett a Tag Heuer 150. születésnapjára tervezett Tesla Roadster Sport, amelyet az Intercontinental hotelnél sikerült lefotóznom.
Nem a hotel bejárata elé parkolták le, mert egy politikust szállító konvoj számára volt fenntartva a hely. "Véletlenül" californiai rendszám volt rajta, hiszen ott adják el a legtöbbet belőle. Igaz ez a verzió erősen limitált, de nem árulják el, hogy hány darab fog készülni belőle.
Londonban 5 Tesla-t láttam, mind különböző színű volt (piros, zöld, fehér, kék), de volt egy különleges is. Nem tudom miért, de szinte minden karosszériaelem más színben pompázott:
2010. április 14., szerda
2010. április 11., vasárnap
Hungaroring nyílt nap 2010. 04. 05
Nagyon vártuk már az idénnyitó nyílt napot, mivel az őszire nem mentünk ki. (meg is bántam) Érdekes módon elseje helyett 5-én, pont húsvétkor volt, de ez nem akadályozott meg bennünket, hogy kimenjünk. Az idő már annál inkább, mivel reggel szemerkélt az eső és borult volt az ég. Szerencsére Matt-hew-ék kivittek kocsival, így nem kellett a sárban gyalogolnunk ki a pályára.
Nagy meglepetésünkre már nyitáskor is sokan voltak, régi ismerősök és új autók egyaránt. Ezen a pároson akadt meg először a szemünk: (a rendszámok ellenére magyarul beszéltek, szóval nem tudom mit higgyek)
A sötét idő miatt alacsony záridőkkel kellett dolgozni és a polárszűrőt is el lehetett felejteni, de azért svenkeléshez jó volt ez az idő és jó pályaképek is születtek:
És ha már a Corvette-knél tartunk, az állandó Z06-hoz most csatlakozott egy fehér és egy sárga Corvette is, bár a Z06 ment most is a legjobban közülük.
Volt még kint pár amerikai autó, közülük is a rendőr Saleen és az ismert Shelby GT500 párosa tűnt ki leginkább. A Saleen fényhida jó szolgálatot tett az esőben, mert így már messziről láttuk a pályán még a vízfüggönyön keresztül is.
A japán gépek is szép számmal kivonultak, a Toyoták külön csoportot alkotva, szinte találkozószerűen álltak be az egyik sarokba.
A fehér Toyota tulaja, akit sokan ismerhetnek A Belsőségről már a nyári nyílt nap után megígérte, hogy legközelebb elvisz egy menetre. Ezt most sikerült is megvalósítani. Nagyon nagy élmény volt, köszönöm neki utólag is! Érdekes volt a beszállás, mivel nem ültem még kagylóülésben + az öveket is tanulni kellett, de végül kijutottunk a pályára és nagyon jót autókáztunk a csúszós burkolat ellenére. (ami ugye egy driftautónak nem hátrány, szépen lehetett "korrigálni" a megcsúszásokat)
A japánoknál maradva a híres Skyline sorozat két évjárata is kint volt, két R35-ös és egy R33-as jelent meg:
De nem csak én autóztam a ringen, Gabennak és Zonak is sikerült olyan sofőrt találni, aki elvitte őket egy menetre. Mindketten Porsche-val mentek, Gaben egy 911 Turbo-val, Zo pedig egy Cayman S Sport Editionnel:
Matt-hew is talált egy ismerős tulajt, aki bele is ment, hogy elviszi, de mégsem sikerült a dolog. (pedig az autó ment a pályán.) Azért kapott egy emailt és csináltunk pár fotót az autóról:
Hazafelé is autóval mentünk és sikerült megtalálni egy magyar SLR lakását, ahol sajnos takarásban, de sikerült lefotózni az autót. (szerencsére van már képem róla utcáról) Nagyon jól sikerült a nap annak ellenére, hogy egész nap áztunk, reméljük, hogy a nyári is ilyen jó lesz legalább.
Nagy meglepetésünkre már nyitáskor is sokan voltak, régi ismerősök és új autók egyaránt. Ezen a pároson akadt meg először a szemünk: (a rendszámok ellenére magyarul beszéltek, szóval nem tudom mit higgyek)
Mindkét autó jól ment a pályán, bár én a Nissantól nagyobb hangot vártam. (így sem volt rossz)
A sötét idő miatt alacsony záridőkkel kellett dolgozni és a polárszűrőt is el lehetett felejteni, de azért svenkeléshez jó volt ez az idő és jó pályaképek is születtek:
És ha már a Corvette-knél tartunk, az állandó Z06-hoz most csatlakozott egy fehér és egy sárga Corvette is, bár a Z06 ment most is a legjobban közülük.
Volt még kint pár amerikai autó, közülük is a rendőr Saleen és az ismert Shelby GT500 párosa tűnt ki leginkább. A Saleen fényhida jó szolgálatot tett az esőben, mert így már messziről láttuk a pályán még a vízfüggönyön keresztül is.
A japán gépek is szép számmal kivonultak, a Toyoták külön csoportot alkotva, szinte találkozószerűen álltak be az egyik sarokba.
A fehér Toyota tulaja, akit sokan ismerhetnek A Belsőségről már a nyári nyílt nap után megígérte, hogy legközelebb elvisz egy menetre. Ezt most sikerült is megvalósítani. Nagyon nagy élmény volt, köszönöm neki utólag is! Érdekes volt a beszállás, mivel nem ültem még kagylóülésben + az öveket is tanulni kellett, de végül kijutottunk a pályára és nagyon jót autókáztunk a csúszós burkolat ellenére. (ami ugye egy driftautónak nem hátrány, szépen lehetett "korrigálni" a megcsúszásokat)
A japánoknál maradva a híres Skyline sorozat két évjárata is kint volt, két R35-ös és egy R33-as jelent meg:
De nem csak én autóztam a ringen, Gabennak és Zonak is sikerült olyan sofőrt találni, aki elvitte őket egy menetre. Mindketten Porsche-val mentek, Gaben egy 911 Turbo-val, Zo pedig egy Cayman S Sport Editionnel:
Matt-hew is talált egy ismerős tulajt, aki bele is ment, hogy elviszi, de mégsem sikerült a dolog. (pedig az autó ment a pályán.) Azért kapott egy emailt és csináltunk pár fotót az autóról:
Hazafelé is autóval mentünk és sikerült megtalálni egy magyar SLR lakását, ahol sajnos takarásban, de sikerült lefotózni az autót. (szerencsére van már képem róla utcáról) Nagyon jól sikerült a nap annak ellenére, hogy egész nap áztunk, reméljük, hogy a nyári is ilyen jó lesz legalább.
Címkék:
autó,
hungaroring,
nyílt nap
"Who was in the car?"
Gyakori, hogy futni kell a Roosevelten, ha rendesen le akarunk fotózni egy autót. Ilyenkor érdekes látványt nyújthatunk, lélekszakadva rohanva, főleg ha sokan vagyunk, de ez most nem lényeg... A járókelők és turisták sokszor megnéznek, hogy hova futunk, de laikusok lévén nem értik, hogy miért fotózunk egy autót. Ilyenkor rögtön arra asszociálnak, hogy biztos valami híresség ült az autóban (ami néha igaz is, de nem ez mozgat minket), ezért mostanában egyre gyakrabban kapjuk a kérdést a turistáktól: "Who was in the car?". Erre általában az a válaszom, hogy "I don't know. I'm only took photos from the car. ", vagy valami hasonló, amire értetlen nézés a válasz... Persze volt már olyan, hogy "műértő" olaszokkal találkoztam és jót beszélgettünk az itthoni Ferrari-viszonyokról. :)
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)