Tegnap sajtótájékoztatót tartott Spitzmüller Csaba a Kyoto-ban, ennek méltó körítéseként 4 Ferrari is ki volt állítva az étterem elé. Gaben az érkezésükkor is ott volt, én már csak rendszám nélkül, a helyükre beállítva láttam őket.Az idő csodálatos volt, végig szakadtaz eső és sötét is volt, igaz a világítás kompenzált valamit.
Először a Challenge-t vettem észre, a kereke le voltak már szedve róla és fel is volt emelve: (ezzel versenyzik Spitzmüller Csaba)Az utcában oldalt a Scuderia és a 612 állt, az "étterembe" pedig a Californiát állították ki.A 612-est már ismertem egy előző Ferraris "rendezvényről." A Scuderia viszont új volt nekem, eddig csak a Szlovákot láttam. Szépen kivilágították, igaz a lámpák kaptak rendesen. (áztak + az egyikre ráment egy Smart + belerúgtak páran)A hivatalos vendégek bele is ülhettek az autókba, de az eső miatt nem nagyon nyitogatták őket, viszont egyszer sikerült elkapnom egy ilyen pillanatot, pont a Californiánál:
Sokat szórakozgattam a combo képekkel, mert a lámpák sokszer szembe világítottak, vagy a karók lógtak bele a képekbe. Később a macrokra mentem rá, a világítás és a vízcsöppek miatt van pár jólsikerült is:
Két Maserati is megjelent a rendezvényen, egy Quattroporte meghívottakat fuvarozott, a végén pedig egy fehér GranTurismo is tiszteletét tette.
Szép autófelhozatal volt, ha nem esett volna, még jobban éreztem volna magam.
2009. június 11., csütörtök
Ferrari sajtótájékoztató
Címkék:
612,
autó,
california,
challenge,
f430,
ferrari,
scaglietti,
scuderia
2009. június 9., kedd
Vétkes Porschésok
Autogespoton hívták föl a figyelmem egy német cikkre, amelyben egy balesetről tudósítottak, amit egy csoport Porsche okozott és ketten meghaltak. A cikket fordítóval lefordítottam, de nem volt az igazi, szerencsére szmar némettudása kéznél volt:
"2 en haltak meg a kocsiban,és 2 en kórházban vannak. Az utolsó bekezdés érdekes, azt írja,hogy az összes ,,nyom" hiányzik arról az 5 sofőrről, akik a baleset előtt egy klagenfurti hotelben szálltak meg. Egyikük érdeklődött a szerencsétlenül járt társa után. Amúgy nem biztos hogy versenyeztek, egyszerűen csak gyorsan mentek. Azt írja, azt feltételezik, hogy egy egész európát átszelő illegális autóversenyről van szó. az alapján, hogy a baleset okozó kocsiban találtak egy térképet Angliától Magyaországig, a Nürburgring érintésével, meg egy szemtanú mellett elhúzott néhány Porsche és Bmw."
"2 en haltak meg a kocsiban,és 2 en kórházban vannak. Az utolsó bekezdés érdekes, azt írja,hogy az összes ,,nyom" hiányzik arról az 5 sofőrről, akik a baleset előtt egy klagenfurti hotelben szálltak meg. Egyikük érdeklődött a szerencsétlenül járt társa után. Amúgy nem biztos hogy versenyeztek, egyszerűen csak gyorsan mentek. Azt írja, azt feltételezik, hogy egy egész európát átszelő illegális autóversenyről van szó. az alapján, hogy a baleset okozó kocsiban találtak egy térképet Angliától Magyaországig, a Nürburgring érintésével, meg egy szemtanú mellett elhúzott néhány Porsche és Bmw."
2009. június 7., vasárnap
Spottolás Marcoval és az angol Porschék
A tegnapi nap érdekesen alakult. Reggel találkoztam az Autólabor főszerkesztőjével és megbeszéltünk a jövőbeni együttműködésünk részleteit. Majd rohantam tovább fotózni. Kicsit késve, de találkoztam Marco-val az Oktogonon. Együtt nézelődtünk egész nap, sok érdekeset láttunk, például délben ezt:Később jött Mufra és beszélgettünk, majd amikor eleredt az eső elvitt minket kocsikázni. Egy Porschénál szálltunk ki, le is fotóztam vele Mufra kocsiját:
Visszaúton két F430-ast is láttunk, az elmosást gyakoroltam rajtuk:
A KRU megállt a Kyotonál, rendesen körbefotózhatta Marco. Pár perccel később 288GTO is befutott, vele is beszélgettünk egy órát. (megtudtam, hogy naptárat tervez az oroszlános-fotókból)
Aznap négyszer is elment Bader a Mansory DHC-val, minden alkalommal fotóztuk, de szerencsére meg is állt az Intercontinentalnál. Állva még soha nem láttam, végre Emily-t és a belsejét is le tudtam fotózni:Épp indultunk volna vissza a térre fotózni, amikor elhúzott egy GT3 RS. Marco vette észre, Én már csak rohantam. Ugyanott kaptam el, ahol a Carrera GT-t. Rendes volt, rugdosta a gázt, amíg állt a lámpánál. :)
Később kiderült, hogy nem véletlenül tévedt felén a járgány. Hat óra körül mentünk a Nyugatihoz, hogy Marco kinézze a vonatot, amivel majd hazamegy, de másképp alakultak a dolgok.
Ugyanis a köúton elhúzott mellettünk két GT2 (996 és 997) és egy KTM X-Bow, mindhárom angol rendszámmal, mint, ami a Porschén is volt. Ekkor már tudtam, hogy nem véletlenül vannak itt az autók. Szerencsére látuk, hogy merre mennek (futottunk utánuk) és a Westend Hiltonnál álltak meg.
Kint beszéltem pár emberrel, megtudtam, hog a Hungaroringre jöttek és kb. 25 autó lesz, de már akkor is ilyen gépek álltak ott: Nemsokára sok autót levittek a mélygarázsba, de mi is mentünk utánuk. Rendes volt az őr, megengedte, hogy fotózzunk. Amikor feljöttünk megint nagyot néztünk, mert befutott 3 GT3 RS és egy sima GT3! A két legszebb RS meg is van egy fotón: Nem volt nálam állvány, ezért ma reggel visszamentem a garázsba fotóni Mufracsekkel kiegészülve. (őt csak a Superleggera érdekelte, ami lent állt) Szép combo-k születtek:Beszélgettem még a garázs előtt vagy másfél órát Mufrával és hazamentem.
Visszaúton két F430-ast is láttunk, az elmosást gyakoroltam rajtuk:
A KRU megállt a Kyotonál, rendesen körbefotózhatta Marco. Pár perccel később 288GTO is befutott, vele is beszélgettünk egy órát. (megtudtam, hogy naptárat tervez az oroszlános-fotókból)
Aznap négyszer is elment Bader a Mansory DHC-val, minden alkalommal fotóztuk, de szerencsére meg is állt az Intercontinentalnál. Állva még soha nem láttam, végre Emily-t és a belsejét is le tudtam fotózni:Épp indultunk volna vissza a térre fotózni, amikor elhúzott egy GT3 RS. Marco vette észre, Én már csak rohantam. Ugyanott kaptam el, ahol a Carrera GT-t. Rendes volt, rugdosta a gázt, amíg állt a lámpánál. :)
Később kiderült, hogy nem véletlenül tévedt felén a járgány. Hat óra körül mentünk a Nyugatihoz, hogy Marco kinézze a vonatot, amivel majd hazamegy, de másképp alakultak a dolgok.
Ugyanis a köúton elhúzott mellettünk két GT2 (996 és 997) és egy KTM X-Bow, mindhárom angol rendszámmal, mint, ami a Porschén is volt. Ekkor már tudtam, hogy nem véletlenül vannak itt az autók. Szerencsére látuk, hogy merre mennek (futottunk utánuk) és a Westend Hiltonnál álltak meg.
Kint beszéltem pár emberrel, megtudtam, hog a Hungaroringre jöttek és kb. 25 autó lesz, de már akkor is ilyen gépek álltak ott: Nemsokára sok autót levittek a mélygarázsba, de mi is mentünk utánuk. Rendes volt az őr, megengedte, hogy fotózzunk. Amikor feljöttünk megint nagyot néztünk, mert befutott 3 GT3 RS és egy sima GT3! A két legszebb RS meg is van egy fotón: Nem volt nálam állvány, ezért ma reggel visszamentem a garázsba fotóni Mufracsekkel kiegészülve. (őt csak a Superleggera érdekelte, ami lent állt) Szép combo-k születtek:Beszélgettem még a garázs előtt vagy másfél órát Mufrával és hazamentem.
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)