2010. április 21., szerda

Szergalmas szombat

Szombatra nagyon sok program volt betervezve, szerencsére sikerült összeegyeztetnem őket. :)
Reggel a Ford- Mustang találkozóval kezdtem, amin elég szép mennyiségű autó jelent meg. Volt ott új és régi is:















Nem tudtam maradnia rendezvény végéig, de azért láttam pár autót mozgásban is:















Találtam egy videót is az eseményről: (a Musangok 2:50-től vannak)



Még a későn érkező szlovák különítmény autói közül is láttam a lényegeseket, pedig akkor már a Hősök terén voltam, ahol a következő programom volt: (az érintett autó ott a kép hátterében)















Találkozóm volt ugyanis az angol rendszámos Maserati 4200 GT tulajdonosával, akivel megbeszéltem egy fotózást még télen. Sajnos az eredeti ötlet, hogy a Hősök terén fotózunk, meghiúsult, mivel egy rendőr rögtön lecsapott ránk, hogy menjünk tovább. Szerencsére találtunk a közelben egy megfelelő helyet és végül Jesse O’Connor is odatalált hozzánk. (Ő Magyarország legjobb autókozmetikusa) Úgy érzem, hogy sikerült jó képeket lőnöm:





























Egy speciális technikát is sikerült kipróbálnom itt, amit eddig csak modelleken teszteltem:















Az Operánál is megálltunk kicsit, ahol szintén lőttem még pár képet az autóról, majd mentem tovább a Rooseveltre fotózni. Láttam délután még pár érdekes autót, szóval eredményes volt a szombatom. Sok ilyet még a nyáron. :)

Nincsenek megjegyzések: