2010. április 21., szerda

Vegyes vasárnap

A mozgalmas szombatom után egy jó vasárnap is következett. Dél körül kimentem a Vasúttörténeti parkba az OT Expo-ra. (szerencsére akkreditálva voltam) Kint rögtön megfogott ez:















Bent a Lotusok és a két Ferrari volt a legszebb, de jópár érdekes autó volt még kiállítva. (például a fehér GT500 Convertible, csak arról nem lett jó a képem.) Szerencsére messzebbre tették a kordont a 250-es Ferrari elejétől, így tudtam jó képet csinálni róla:















A Lotusok viszont nagyon kis helyre voltak bezsúfolva, de azért meg lehetett oldani a fotókat:
















Nagy kedvenc a Porsche 914 is (sokaknak furcsán hangozhat), ezért örömmel láttam, hogy egy piros ki volt állítva. Úgy kéne, ahogy van:















A rendezvény előtti parkolóban is volt pár érdekes autó, a BMW-s szekció volt a legerősebb:
















Gondolkodtam azon, hogy megvárom a rendezvény végét és akkor utcán is láthatom az autókat, de végül elvetettem az ötletet, mivel a Roosevelten is akartam fotózni. Ezt megbántam, mivel a városban nem volt semmi extra, míg a kiállításról bőven világosban mentek el az autók:



Színvonalas volt a rendezvény, bár a 365-ös Ferrarit is szívesen láttam volna, de majd legközelebb! :)

Nincsenek megjegyzések: