2008. november 30., vasárnap

Magyar rendszámos SLR!

Már régebben is tudtuk, hogy van Magyar SLR, de sikerült kideríteni, hogy hol szokott parkolni!
A rendszámkeretről gondolhattuk volna, mert az Exclusiverent udvarán áll.
Odamentem, miután Lattila tett föl képeket (belülről is, igaz ő ügyfél), megkérdeztem, hogy fotózhatok-e, de elküldtek, mert nem az övék a kocsi, nincs itt a tulaj stb. ... Nem hagytam annyiban a dolgot, elmentem a telep mögé és szerencsére a kerítésen keresztül tudtam fotózni. Elég jó képek lettek, elégedett voltam, addig míg Nylon föl nem töltötte a képeit. Ő nem kérdezett, csak bement és nem szólt rá senki, hogy ne fotózza... Még visszamegyek valamikor, hátha még ottlesz. Igaz, Lattila mondta, hogy tavasszal elviszi! :)
A képem az SLR-ről:

A GARÁZS tesztelhette ezt és szerintük ez egy Brabus Edition modell. Nem hallottam még ilyen limitált szériáról, de lehet... VIDEÓ

Nincsenek megjegyzések: