2009. június 30., kedd

Ferrari 599 HGTE spott

Délelőtt elmentem a MOM-ba vásárolni + megnéztem a garázst is, de semmit nem találtam lent. Amikor onnan kiléptem elhúzott a piros RT-10-es Viper, de nem tudtam lefotózni...
Villamossal bementem a Moszkvára és közben láttam meg a dugóban ezt a szépséget! A Moszkván leugrottam a villamosról és rohantam vissza érte. Jól kicselezett, körbefutottam a Moszkván, de nem lett meg, mert mindig egy lámpával előttem járt. Közben megálltam egy képre egy bordó R33 miatt, de nem adtam föl az üldözést.
Jött a 6-os villamos felugrottam arra és mentem utána. Szerencsére egy piros lámpát kifogott (az összesen lámpán átment addig) és még egy kis rohanás után végre meglett. Sajnos az elejéről nincs képem, mert épp zöld lett, amikor odaértem.

A HGTE modellváltozat alacsonyabb és keményebb futóművet kap, új sportkipufogója van és szénszálas a belső, valamint új a felni. Elég jól megy, ha Stirling Moss is b*zdmegol benne! :D

Nincsenek megjegyzések: