2008. augusztus 8., péntek

Univerzális rendszám

Nem is olyan rég láttam egy új F430 Spidert ideiglenes rendszámmal, tudjátok, amelyikben Dukai Regina ült.
Erre a nézegetem az Autogespotot és megtaláltam a magyar Phantomot egy holland gyereknél (Joey) Nézem a rendszámot és olyan ismerősnek tűnt. Ehhez nem is ez a rendszám volt kapcsolva a fejemben, hanem egy Z-s, igaz ezen a Phantomon legalább négyféle rendszámot láthattunk már.
Aztán beugrott, hogy az F430-on láttam ugyan ezt! :) Ebből az következik, hogy az F430 is Mycar-os lehet, mert a Phantom biztosan az. A cégnek pedig csak ez az egy ideiglenes rendszáma van az autóihoz, amelyeket ha kihoznak a telepről, akkor ezt teszik föl rájuk. Én így gondolom, persze lehet, hogy messze járok az igazságtól...

Rolls Royce Phantom (Joey fotózta Debrecenben)

Ferrari F430 Spider (Én fotóztam a Meridiennél)

Nincsenek megjegyzések: