2010. június 13., vasárnap

BMW M1 by Andy Warhol

Interneten láttam meg a cikkeket, hogy hazánkba érkezik a BMW Art Cars sorozat egyik darabja. Ráadásul pont az M1-es, amit utcán még nem láttam. Egyértelmű volt, hogy megnézem, ha mód adódik rá.
A Stipistop berakodós cikke után másnap én is ellátogattam a Müpába.






























Amint megláttam rögtön feltűnt, hogy milyen lapos. Gyönyörű autó az M1-es, a versenyváltozat pedig még jobban kihangsúlyozza a formáját. A festés képeken nem tetszett, de élőben beleszerettem. Úgy érzem sikerült ráéreznem, hogy mit akart az alkotó kifejezni a festéssel.









A képek nem lettek túl jók, mivel a fényviszonyok nem voltak az igaziak, de megpróbáltam kihozni, amit lehetett. A kordon is elég zavaró volt, oldalról csak ilyen képem lett emiatt:

Jó volt élőben látni ezt a csodálatos autót, nem hiszem, hogy sok másik alkalom lesz itthon látni a sorozat többi tagját.

Nincsenek megjegyzések: