2010. március 2., kedd

Szerepeltem a rádióban

Március első napján volt szerencsém Autolaboros barátaim meghívására szerepelni a Kontakt rádió általuk vezetett műsorában. Elsősorban vendégként vettem részt az autófotózás miatt, de végig ott voltam a műsorban és hozzászóltam az összes fölvetett témához.
Jó hangulatban és kötetlenül beszélgettünk, a témák egész könnyen jöttek, mivel előre megbeszélt adásmenet nem volt. A magam részéről nem érzem maximálisnak a teljesítményem, mivel nem készültem fel (2 órával az adás előtt szóltak, hogy menjek) így sok olyan dolgot kihagytam, ami érdekes lett volna. (főleg a külföldi utakkal kapcsolatban)
Hamar eltelt az a két óra és Gabennek hála, aki kiírta penge_verdákon, hogy megy az adás, sokan hallgatták Indafotóról is. :) Aki viszont lemaradt INNEN le tudja tölteni az adást. Máskor is szívesen megyek, de nélkülem is hallgathatjátok a műsört minden hétfőn 17 és 19 óra között a Kontakt rádión!

Nincsenek megjegyzések: