2009. szeptember 21., hétfő

Ferrari kiállítás

5 éve volt egy Ferrari kiállítás az Árkád bevásárlóközpontban. Én is ott voltam, de akkor még nem volt fényképezőgépünk, így fotókat nem készítettem. Ma már bánom, mert gyönyörű autók voltak kiállítva.
288GTO küldte EZT a linket, ahol képekben foglalják össze a kiállítást. Nem profi minőségűek, de jól felidézik a kiállítást. Akkor még nem fogtam föl, hogy miket is látok, de nagyon élveztem úgy is a kiállítást. Ma másképp néznék mondjuk egy 512 BB Koenig Special-t, de élvezni nem tudnám jobban, mint akkor. :)
Remélem sokakban nosztalgiát ébreszt a cikk, elég sokan láthatták még anno. Végül egy kép a kiállítás szerintem legérdekesebb autójáról:

2 megjegyzés:

Szmar írta...

Én is anno kinnvoltam,képeim is vannak,csak az objektíven volt egy hatalmas ujjlenyomat,ezért kevés kép lett értékelhető..de lehet hétvégén teszek fel indára párat amin nem látszik annyira

Juhász Márton írta...

Az jó lenne, kíváncs vagyok rájuk! :)