2009. augusztus 25., kedd

Drift KOE Máriapócs 2009. 08. 22.

Nagyon vártam azt a napot, amikor az Autolaborral mentem driftet fotózni, mert ilyet még nem csináltam addig.
Messzire mentünk, Máriapócsot több mint 3 óra utazás után értük el. (+ előtte egy KGST autótalálkozóra is benéztünk.) Felállítottuk a "táborhelyünk", majd mentünk is fotózni. (előtte kiváltottuk a sajtós kukásmellényeket)
Jó volt végre nem a közönség soraiból fotózni, hanem a pálya mellett állva, közelről. Így sokkal intenzívebb volt az élmény, nagyon élveztem.
Egyszer rám is szóltak a versenyek közben, hogy ne álljak túl közel a pályához, mert elég veszélyes. Konkrétan ezután a fotó után szóltak: Közben szívta mindenki a füstöt, ami szállt az egész pályán:Féltem, hogy nem sikerülnek majd jól a képek, a gyorsaság és az autók mozgása miatt, de szerencsére meg tudtam oldani a helyzeteket. Született is pár jó fotó:Az esti képektől féltem igazán, mert abszolút nem fotóztam még ilyen körülmények között. Be is igazolódott a félelmem, mert ezzel géppel nem voltam a helyzet magaslatán. a vaku túl gyenge volt és sokáig töltött, ezért a képek nem lettek igazán jók. Egy viszont nagyon jól sikerült, erre büszke vagyok:Jó nap volt, szerencsére nem esett az eső, csak miután hazaértem, olyan 3 felé. (11-kor indultunk haza) Elfáradtam, de élményekben gazdag, jó fotókkal teli napot sikerült összehozni.

Nincsenek megjegyzések: