2009. május 22., péntek

Félsiker

A sikeres felével kezdem, két nap alatt 3 Lamborghini Gallardo Spydert sikerült lefotóznom. :) A rossz hír viszont az, hogy amikor épp az egyik Gallardo-t fotóztam, tőlem 3 sarokra a Svéd Lamborghini klub két LP640-nel és egy Gallardo-val ment el...

Csütörtökön kinéztem, hátha meglesz a "babakék" Gallardo, de nem volt ott, helyette viszont ráakadtam egy szintén új feketére:Másnap Mufracsek írt 12 felé, hogy a Meridien előtt van a "BULL", de én csak fél 5 felé tudtam kimenni. Szerencsére ott volt még, sikerült lefotóznom, gyönyörű ebben a színben:Ez a kép 16:36-kor készült, Gecsot, Bence és Nylon 16:37-kor ilyen képeket lőtt az Intercontinental mellett:Ha kicsit hamarabb kiérek, akkor rég a Roosevelten lehettem volna és akkor meglennének nekem is... Egy éjszakát voltak itt, ezért nincs sok esély, hogy meglegyenek még.
Öten beszélgettünk még kicsit, majd Nylon elindult haza, vesztére. Öt perc múlva ugyanis egy narancs Gallardo Spyder ment el a Roosevelten, Diamond Race-es matricával az orrán.
Itthon kiderült, hogy a fehér német Gallardo Spyder is járkált ma, arra is esély lett volna. (1 képem van róla régebbről)

Így összesen 6 Lamborghinit lőhetett volna az, aki nagyon szerencsés. Bence és Gecsot 5-öt láttak belőlük, Nylon 4-et, Én, Gaben és Zo 2-t.
Vicces, hogy egy nap alatt annyi Lamborghinit lőhettem volna, mint tavaly összesen, (kis túlzással) de idén már így is többet láttam, mint tavaly.

Nincsenek megjegyzések: