2008. augusztus 26., kedd

Kasza Tibor Corvette-jén reklámozza magát!

Minap fotóztam ezt a Corvette-t, nem tetszett rajta az a reklámmatrica. Nem is gondoltam, hogy a reklámozott személy is vezetheti...


Később Erneszt szólt, hogy ez Kasza Tibor a saját autójában, amin a saját koncertjét reklámozza!
Tudom, hogy a mai világban nagyon fontos, hogy jó reklámja legyen valaminek, ha el akarják adni, de ez azért már sok, szerintem.
Egyébként alapból gazdag lehetett ez a Kasza, mert "Ő" csak most tűnt fel a színpadokon és nem hiszem, hogy jogdíjakból már ennyit összeszedett volna...

3 megjegyzés:

Tibi írta...

Kedves Juhász Márton!
Először is Tibi nem gazdag családból származik, sőt még átlagos anyagi háttérrel rendelkezőnek sem nevezhetném...!
Aztán "Ő", hogy a te szavaiddal éljek, nem csak most került a magyar zenei élet krémjébe, mint köztudott a Crystal zenekarral már több mint 10 éve vannak "reflektorfényben"!
Végül pedig miért ne vezethetné a magát reklámozó autóját, saját autója azt csinál vele amit akar!:)
Üdvözlettel: G. Tibi

Juhász Márton írta...

Ok, nem követem a bulvár eseményeit, nem ismertem...

Névtelen írta...

szerintem jól teszi nagyon szerete,imádom!!!!!!!